Dag 08 tm 10: Laatste dagen Anaxos

20 juni 2022 - Hoofddorp, Nederland

Laatste dagen Anaxos…. Weinig te melden maar wil natuurlijk wel mijn blog afsluiten.

De auto hebben we na 2 dagen ingeleverd. En het zijn boefjes met hoe vol de benzine tank zou moeten zijn. Ach….

De laatste twee dagen op het strand vertoeft. Boekje, podcast, wat wil je nog meer. Warm met wind en vrij hoge golven. Zee is koud dus niet vaak er in gelegen.

Zaterdag had Elvis een gitarist en saxofonist geregeld en zijn vriendin zou gaan zingen. Jeroen heel gesprek met hem gehad want hij was best zenuwachtig. Klein keukentje en elke tafel zou een paar gerechten krijgen. Jeroen nog aangeboden om te helpen maar dat was nee, zoals Elvis zei: je bent op vakantie.

De muziek was best in mijn straatje. Jazzy, Bossanova en zo hadden we heerlijke avond en met Ad en Adrie uit Kudelstaart. (Ja, Paul van Leeuwen (mijn collega) die kende ze wel. Lekker gegeten en zitten kletsen.

Zondag laatste stranddag. De katjes nog van eten voorzien en op de foto met Dimitra, onze lieve gastvrouw van het appartement. En ‘s avonds wederom goed gegeten bij Sarandos en daarna naar onze vaste koffie tentje gelopen.

Koffie, puddingbroodje, huisgemaakte borrel en Verstappen zien winnen. Mooie laatste avond.

Bedankt voor het meelezen en tot de volgende keer!

ps. Knox en Yindee zijn ook blij dat we thuis zijn.

μέχρι την επόμενη φορά

Groetjes,

Jeroen en Nicole

1. Ria Detische:
    20 juni 2022
    Jullie hebben er weer een vakantie erop zitten. We hebben weer genoten van jullie reisverhalen. Kom veilig thuis. Ps jullie leren wel snel de talen. Want wat boven de groetjes staat is zelfs voor een limburger niet te lezen.😉🤣🤣