Dag 10: It’s a Beautiful (Birth)day!!!

21 oktober 2019 - Koh Chang, Thailand

“Waar is dat feestje? ... Op balkon van kamer 9112!!!”, moeten de apen gedacht hebben. Jeroen zat vroeg op het balkon en ineens de een na de andere aap die via ons balkon naar de boom naast onze kamer wilde springen. Dus toen ik wakker was moest ik mijzelf als jarige job even laten zien. Even want ik schrok continue. Dan rende er een langs. Of zag je ineens een handje om de hoek en kwam er een nonchalant via de reling van het balkon omhoog om langs onze stoelen in de boom te springen, op zoek naar besjes.

Na het ontbijt lekker bij het strand gaan liggen. Vandaag geen bewolkte dag. Boekje er bij en effe niets. Maar 2 dagen niets doen is voor ons ook niets dus voor de lunch namen we een taxi richting Bang Bao. Een vissersplaatsje gebouwd op palen. Je merkt meteen dat bron van inkomsten niet meer de visserij is maar het toerisme. Meer souvenirs winkeltjes dan restaurants. Bij het vis restaurant kwam de kreeft uit de vriezer. Nee, ik was op zoek naar verse vis. Beetje rond gelopen en bij een gezellig tentje wat gedronken en gegeten en toen de taxi weer terug.

We lieten ons afzetten bij Sea View lighthouse. Dit bleek een 2e ingang van het resort en dichter bij onze kamer. We zijn de toren nog opgelopen. Het uitzicht blijft schitterend. Met en zonder cocktail. Haha. Toen naar de kamer.

Tegen 17.00 ging de bel en daar stond een jongen met een taart in zijn handen, happy birthday to you, te zingen. Dat had Jeroen prima geregeld. Taart mee naar balkon, maar geen apen. Jammer, voor hun, er was taart genoeg. En nog lekker ook.

Als je jarig bent mag  je zeggen wat je wilt eten. Ik had mijn zinnen gezet op vis. Leuk tentje gevonden en de grote garnalen zagen er heerlijk uit. We bestelde een portie met knoflook en boter. En daarna nog een keer. Hoe lekker ze waren? Na 3 porties kunnen we concluderen: heerlijk!!! Ik denk dat we morgen een tafeltje alleen hebben bij het ontbijt vanwege de knoflook.

Nu op de kamer nog een verjaardagsborrel en dan lekker slapen.

Groetjes,

Jeroen en Nicole

1. Ria Detische:
    21 oktober 2019
    Leuk die apen hè, maar Nicol proficiat van Ria en Pierre en nog vele jaren en fijne dagen samen nog op vakantie.
  2. Angela:
    21 oktober 2019
    Nicole van harte gefeliciteerd en geniet nog lekker van jullie vakantie.
  3. Willem Krom:
    21 oktober 2019
    Nicole van Harte gefeliciteerd !
  4. Bea:
    21 oktober 2019
    Hartelijk Gefeliciteerd en nog heel veel mooie vakanties !!!!!!!!!!!!
  5. Olagina:
    Happy birthday Nicole , dikke knuffel van ons