Dag 11 & 12: Effe niets & een Kano...

23 oktober 2019 - Koh Chang, Thailand

Gisteren wilde we van alles doen, kanoën of eilandtour. Het liep effe anders. Meteen na het ontbijt voelde Jeroen zich niet lekker en bleef in bed. Ik ben aan Het strand gaan liggen en einde van de middag viel het mee met Jeroen. Hij had alleen maar geslapen. Ik nam de taxi naar Kai Bae om de laatste was en wat eten / drinken te halen. Toen ik terug was bij het resort werd ook ik misselijk. Lang verhaal kort, rare nacht, misselijk en veel geslapen.

Vandaag tegen de middag waren we allebei weer de oude. Maar wat het is geweest.....

Vandaag een rustig dagje op het strand. En na de late lunch hebben we de kano gepakt om naar het eilandje Koh Man Nai te varen. Een tochtje van ongeveer 10 minuten. Leuk klein eilandje met veel hermietkreeftjes. Een klein mangrove bos en prachtig uitzicht op het resort en het regenwoud. Beetje gezwommen en toen weer terug.

Het is hier prachtig en jammer dat we eilandtour niet hebben kunnen doen. Maar, we zijn hier wel onthaast. Hoewel de apen vanochtend daar weer anders over dachten. Een stond zelfs tegen de deur aan alsof hij wilde zeggen, ik wil naar binnen. Wat een druktemakers zijn het toch.

Kort maar krachtig verslag maar verder heb ik, behalve de foto’s, niets te melden. Morgen worden we om 11.30 uur opgehaald en dan gaan we naar het volgende paradijs, hopen we: Koh Kood.

Iedereen via reislogger, facebook,  instagram, mail, whatsapp: Bedankt voor de felicitaties!!!

Groetjes,

Jeroen en Nicole

1. Sandra Jonker:
    23 oktober 2019
    Ik begreep van Thirsa dat die aapjes zelfs aangeleerd worden om handtasjes uit de kamers te stelen etc. Houd ramen en deuren gesloten dus.