Dag 13: Sunset op Koh Kradan

18 maart 2023 - Ko Kradan, Thailand

Zon, Zee en Zand. Wat wil je nog meer? Oh ja, de Z van zonder schoenen. Alleen schoenen aan als je gaat snorkelen of zoals net het pad naar Sunset Beach gaat lopen.

Het was een kleine 30 minuten lopen incl stop bij de supermarkt. Onderweg wat versnaperingen gehaald. Bier, chips in de rugzak.

Ze noemen het de jungle, maar het was even een klein bos pad maar echt jungle, nee. Beetje klauteren en toen stonden we weer naar een zonsondergang te kijken. De kleuren  hier zijn geweldig ook al is het best bewolkt. De lucht is mooi.

Geen toeristische attractie, lees geen strandtent, dus de geoefende luisteraar keek wel even naar ons wanneer het eerste  blikje biertje open gaat, zittend op een rots of gewoon in het zand.

Het eerste bedrijf was mooi en bij het tweede bedrijf kwam de zon langzaam onder de wolken vandaan. Genoeg foto’s gemaakt zeg maar.

Een mooie afsluiting van een dag met wederom snorkelen, paar vrienden bellen en genieten van het prachtige uitzicht.

Zo mooi als de zonsondergang was zo slecht was het Thaise eten. Gebeurd niet vaak maar zelfs Jeroen die zijn curry 15 minuten later kreeg vond het niet lekker. En mijn tom yam kai….. laat maar. Ik zou bijna mijn eigen recept achterlaten.

Dus belanden we weer bij ons resort. De keuken is nog open dus nog effe een pizza delen, verslag uploaden en genieten van de warme zee wind. Gewoon de V van Vakantie of de T van een Tropisch eiland. You’re choice!

Groetjes,

Jeroen en Nicole

1. Willem Krom:
    18 maart 2023
    Mooie foto,s Jeroen en Nicole ! Prettige voortzetting van
    De Vakantie !
  2. Ramona:
    18 maart 2023
    Alleen schoenen aan als je gaat snorkelen??? Ik lees niks over de geleende slippers 😜😊😘