Dag 18: Beach, Eat, Snorkel, Repeat

29 oktober 2019 - Ko Kut, Thailand

Laatste dag Koh Kut!!! Ja. Makkelijk gemaakt maar dat is Kut. Dit eiland heeft zo’n heerlijke uitstraling. Klein maar ook groot genoeg om te ontdekken. Als je op zoek bent naar Beach Vibes, dan is dit een perfect eiland maar zoals al in een van de reacties stond en wat je ook hier hoort: Niet verder vertellen!!!

Het is nu ongedwongen. Weinig toerisme, of komt dat door het laag seizoen?

Morgen om 8 uur worden we opgehaald voor de reis terug naar Bangkok. Maar, we willen niet. Gelukkig hadden we vandaag nog.

Na het ontbijt naar The Beach resort gelopen of heet het To the Sea Resort? Geen idee, maakt niet uit. Beach Towels gescoord en gaan liggen.

Jeroen had bij het snorkelen de vissen achter hem aan. Hoe hij ook zwom ze zwommen mee. Helemaal toen hij patatjes mee de zee in nam.

Blauwe zee, blauwe handdoek en ja mijn oog is blauw, doet geen pijn en de zwelling is minder maar Jeroen wordt wel raar aangekeken, haha.

Verder een beetje eten, een beetje zonnen, een beetje lezen, een beetje snorkelen, een beetje zwemmen, een beetje insmeren, een beetje niets en een beetje niks. En dat is tevens dan de samenvatting van vandaag.

Koh Kood was echt gaaf. Een tropisch eiland dat ook echt tropisch aan voelt. Aardige mensen en een geweldige sfeer. Echt, we willen gewoon niet weg.

Dan maar genieten van de laatste zonsondergang hier, lekker eten en morgen... dat is voor morgen.

Groetjes,

Jeroen en Nicole