Dag 15: Laatste dag Koh Kood

29 november 2024 - Ko Kut, Thailand

Remy en Ramona gingen vandaag op zoek naar de derde waterval hier op het eiland . Voornamelijk mijn benen weigerde. Beetje spierpijn van al het geklauter.

Rustig opstaan en besloten ontbijt te genieten bij Seathru. Dat was een goeie keus. Lekker broodje tonijn en  ik had de zalm. Heerlijke smoothie erbij en in de zitzak ploffen. 

Tijdens de rit er heen waaide het al behoorlijk maar dat bleek erg mee te vallen. Prima temperatuur en zee rustig. Jeroen besloot toch even terug te rijden voor zijn snorkel.

Ik ondertussen de zitzakken naar de schaduw verplaats want het zonnetje was aan het werk.

Jeroen het water in maar was toch wat troebel. Hij vind de paar foto’s die hij heeft gemaakt, het plaatsen niet waard.

Beetje lezen, beetje niets doen. Het werd een rustige dag vandaag.

Lunch aten we ergen langs de weg. Gewoon lekker. 

Bij ons resort een bedje kunnen scoren en de zee in. Beetje lezen en net toen ik sliep werd ik wakker gemaakt. Ramona had net op Facebook een foto geplaatst met de tekst: laatste zonsondergang. Jeroen zag zich zelf op de foto dus ze kwamen naar ons toe. Gezamenlijk drankje om ook te horen dat waterval nummer 3 niet te vinden is.

Wij hebben net een beetje gesnackt, komt door de late lunch. Nu op ons balkonnetje verslagje tikken met biertje en koppie koffie.

Morgen gaan we met de ferry richting de bus die ons naar Bangkok brengt. Ja, die Ferry, die hadden we gisteren geregeld (nu wel goede spelling). Ach er is sowieso maar 1 Ferry zegt Jeroen. Dank ook voor alle andere reacties. We genieten nog steeds en willen en gaan nog niet naar huis.

Groetjes,

Jeroen en Nicole 

Foto’s

1 Reactie

  1. Willem.krom:
    29 november 2024
    Geweldige foto,!