Dag 9: Laatste dag Bangkok, China Town
15 februari 2026 - Bangkok, Thailand
In een van de reacties schreef René: Blijf de verhalen sturen. Ik wil dat zeker doen maar vandaag alweer de laatste dag. Ach, zo’n 8 weken geleden wisten we nog niet eens dat we hier zouden zijn. Niet omdat het moet, maar omdat het kan!!!
Niet heel veel te melden maar toch een kleine samenvatting. Vandaag weer begonnen bij het zwembad. Goed boek, lekkere temperatuur. Relax.
Begin van de middag zijn we lopend naar China Town gelopen. Op zoek naar een nieuw dim Sum restaurant. Verrassend maar volgende keer toch weer Lao Teng.
Even de kleine straatjes van Yarrowat Road in. Blijft leuk. De bedrijvigheid, de mensen. Je kan zien dat Chinees nieuwjaar aanstaande is.
Vanaf hier naar Rambuttri. Wat drinken, wat eten, mensen kijken. Vervolgens een voetmassage van 1,5 uur. Volgens mij ben ik heel even weggedommeld. Heerlijk.
Afsluiten bij Madam Masur. Lekker eten en koffie.
Grab naar hotel en nog even de 7 eleven in. Morgen vliegen we terug naar het koude Nederland. Maar we klagen niet, toch even lekker 10 dagen Bangkok meegepakt. Echt een heerlijke stad!!!!
Waar vandaan de volgend verslagen komen is nog niet helemaal bekend. Dank voor het meelezen en alle reacties!!!
จนกระทั่งครั้งต่อไป
Groetjes,
Jeroen en Nicole
Foto’s
2 Reacties
-
Gonnij:15 februari 2026Goeie vlucht terug🛬
-
Olaf En Gina En Femke Van Der Vliet:16 februari 2026Goede vlucht

