Dag 01; Barcelona, reisdag naar de Formule 1.

3 juni 2023 - Barcelona, Spanje

Augustus 2022: Dat kan, was Ramona haar antwoord of zij kaarten kan regelen voor de Formule 1 in Barcelona. En ja, wat denk jezelf tuurlijk gaan we mee.

November 2022: kaarten check, vlucht check, airbnb check en belangrijk: Jeroen weet van niets, check!!!

Januari 2023: jeroen verteld mijn broertje en neefje dat hij weer uitgeloot is voor de Formule 1 in Zandvoort. Hij was de enige van de 9 aanwezige personen, die niet wist dat Formule 1 in Barcelona al was geregeld.

2 juni 2023: Vandaag, na zoveel maanden je mond houden, na heel veel anekdotes, is Jeroen op de hoogte en zijn we op Brussels AirPort. Vanochtend nog wel raar opkijken dat we naar Limburg gaan terwijl we vanaf Brussel vliegen. Dus dat Remy en Ramona meegaan was ook snel duidelijk.

Rit naar Brussel verliep prima en na een uur stond de auto geparkeerd. Even wachten bij de incheck balie en toen door de douane en wat drinken.

Daar ik handbagage had bijgeboekt kon ik via prioriteit lane inchecken en zat dus als eerste van de vier in het vliegtuig. 20 minuten vertraging en we waren zeker niet de enige die naar de Formule 1 gaan.

De tas van Remy lag al bij de bagageband en de bus naar Placa Espanga stond al gereed.

Kleine wandeling en we waren bij onze airbnb. 1e etage, appartement 1… maar daar hing een brief op de deur, die behoorlijk duidelijk maakte: Dit is GEEN toeristisch appartement. Dus weer naar beneden en in de lift merkte we meteen we gaan nog een verdieping hoger. Klein maar gezellig appartement.

We hadden best trek dus de op zoek naar een restaurantje. De eerste tapas zijn een feit. Ham, steak tartaar, taco, etc etc. Te lekker.

Na een lange reisdag nu ons bedje opzoeken. En morgen dan eindelijk de Formule 1 in Barcelona!!! Morgen de kwalificatie en zondag de race. Vooral ik ben benieuwd en Jeroen? ….. Die is blij!!!

Groetjes Jeroen, Nicole, Remy en Ramona.

1. Marieke:
    3 juni 2023
    Éindelijk is het hoge woord er uit!! Nu lekker genieten met elkaar!! 🏎️💨💨💨💨
  2. Renate:
    3 juni 2023
    Wat een fantastische verrassing! Maak er een mooi weekend van.