Dag 20: van Bangkok via Dubai naar huis!

25 maart 2023 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

En dan is het toch echt de laatste ochtend wakker worden in Bangkok. Op ons gemak de tas gepakt en vervolgens de straat op. We liepen naar het einde van de straat en sloegen links een soort kleine wijk in. Kleine straatjes met her en der wat locals die hun winkeltje uitstalde.

Op een hoek zagen we een tentje en zijn we gaan zitten. Klein meisje vond het geweldig wat nu kon ze engels oefenen en mama helpen nu de grote schoolvakantie is begonnen in Thailand. We bestelde Thai Milk tea en wat fried rice. Een van de betere. Op zich zaten we lekker maar ook vandaag bloody hot. Rohn Mak Mak op zijn Thais. Zweet droop van ons af. Nadat het meisje het juiste bedrag had berekend konden we afrekenen.

Rondje gelopen en zo kwamen we weer bij Rambuttri uit. Khao Sao road is niet ons ding, te veel toeristen maar de massage salon daar is prima. Voetmassage van een uur. De jongen melde dat Jeroen evt boven kan douchen. Zijn shirt was nat. Toen we net zaten vroeg de jongen wil je misschien een koud biertje?

Via Rambuttri nog wat gedronken en mango sticky Rice en toen naar hotel.

Douchen en met de chauffeur geappt. Die had een ongeluk dus de auto moest naar de garage. Jammer, dus een Grab taxi besteld. We gingen op tijd (5 uur van te voren) want ook hier kan het druk zijn. Verkeer viel mee dus binnen het uur op vliegveld. De drukte viel mee. Even in rijd voor check-in, idem voor security en paspoort controle. Beetje gewinkeld en toen bestelling Taco Bell! Nog 3 kwartier en dan gaan we boarden voor de vlucht naar Dubai.

Op Dubai hebben we een lange overstap. Het was 3 uur maar 6 weken na het boeken werd dat 7!!! Je kan het leuk vinden, je kan het niet leuk vinden maar het is zo.

Vlucht vanaf Bangkok was prima. Het eten wat minder en veel, passagiers die van wandelen houden zeg maar. Nu zitten wat te drinken en gaan zo maar wandelen om en de duty free bekijken.Nog 6 uur en dan vliegen we door.

Zijn dan rond de middag thuis. En dan maandag ga ik weer werken. Er is natuurlijk altijd iets met luxe en werkpaarden. Jeroen gaat de nacht in …..donderdag!!!!!!! Dus die is gewoon nog 3 dagen vrij!!!! En hij probeert mij nu over te halen om te kijken of er een nieuw Apple iWatch in zit. Hij is immers bijna jarig (Mei!!!). Ja, dus? Zijn hier goedkoper. En nu? Voortaan maar niet vertellen dat mijn bonus over 2022 is uitbetaald.

Straks waarschijnlijk wat eten en dan de tijd volmaken tot we naar huis gaan. Naar de katten die zich prima hebben vermaakt met Papa, mama en Sujonno, gezien de foto’s s en filmpjes. Knox is zelfs buiten geweest. Hoe graag we ook langer had gebleven, mijn katten weer zien is ook wel weer gaaf.

Of dat nieuwe horloge wordt gekocht? Ik laat het weten bij het volgende verslag. Wanneer? Dat is dus afwachten. Waarheen? Genoeg op het lijstje maar wat de bestemming wordt? We melden ons wel weer. Bedankt voor het meelezen en alle reacties!!!!

จนกว่าจะถึงครั้งต่อไป

Groetjes,

Jeroen en Nicole

1. Angela:
    25 maart 2023
    Ik wens jullie een goede terug reis.
    Was weer geweldig om jullie reis mee te lezen✈️👍
  2. Bea:
    26 maart 2023
    Bedankt voor de leuke verslagen en tot de volgende keer !
  3. Olagina:
    26 maart 2023