Dag 11: Gearriveerd in Kota Kinabalu

5 september 2014 - Kota Kinabalu, Maleisië

Dag 11: op weg naar Kota Kinabalu

Een rustige ochtend, ontbijten, kopje koffie op ons balkonnetje en 10.00 uitchecken. We dachten nog wel een wandeling te maken maar besloten gewoon lekker rustig in het café te zitten totdat we worden opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Klein uurtje vliegen en waar komen we dan terecht ?

Om 11.30 stapte we in de jeep en exact 15 minuten later waren ingecheckt en wel op het vliegveld(je). Vroeg genoeg zou je kunnen zeggen. Wat gedronken en keurig op tijd de lucht in. Zo landen we tegen 2 uur in Kota Kinabalu, hier afgekort tot KK. Onze tassen waren er al eerste en de chauffeur stond er ook al. Ook hier is het verkeer hectisch waren we rond 15.15 uur bij het resort. We hebben door de drukte langer in het busje gezeten dan in het vliegtuig.

We werden hartelijk welkom geheten bij Nexus Resort. Weer een totaal andere accommodatie. Aan zuid Chinese zee, diverse zwembaden, mooie kamer, 6 restaurants. En van die laatste zijn we eerst gebruik gaan maken. Even wat eten.

Er lopen hier monitor lizards in het wild rond. Ze doen niets zolang wij hun ook niets doen. En toen in de relax modus ..... Zwembad. Effe niets .....

Tot een uur of zeven lekker bij het zwembad gelegen en vervolgens zijn we op zoek gegaan naar de lobby ivm reserveren van de shuttle voor morgen. We hebben ongeveer het hele park gezien en er blijkt een kortere route zijn. We besloten Chinees te gaan eten. Was goed van smaak en nu lekker ons bedje in.

Groetjes,
Jeroen en Nicole