Dag 20: Laatste dag Bangkok maar nog niet naar huis .....

27 februari 2018 - Bangkok, Thailand

Laatste dag Bangkok. Lekker uitgeslapen en op ons gemak ontbeten. Vervolgens naar de skytrain richting MBK. Het winkelcentrum stelt niet veel voor maar heeft wel veel gadgets. Een klein meisje in Nederland is blij!! Een nieuwe Trend is ook hier te koop. Na een klein uurtje tuk tuk in naar China Town.

Terwijl we in de tuk tuk zitten begint het te regenen en tegen de tijd dat we uitstapten hoost het. Even onder een afdakje gewacht. Toch door gelopen en bij een tassen winkel geschuild. Tja, toen was ik 350 Bath armer maar ondertussen was het wel droog. Lang regent het hier niet. Het is meteen benauwd. Bij een tentje op straat zagen de noodles er lekker uit. Het was immers bijna lunch tijd. Maakt hier niet uit de Thai eten een paar keer per dag. De noodles soep en gebakken noodles waren lekker.

De kleine straatjes van China Town door gelopen. Blijft leuk om te zien hoe het leven gewoon door gaat terwijl jij er als toerist doorheen loopt.

Terug in het hotel, zwemkleding en naar de 26ste verdieping. De zon laat zich zien en dan is het heet. Zwembad geeft afkoeling en daar waar het tijdens de regen afkoelde tot 25 graden is het nu gewoon weer 33 graden. Zelfs de iPad vond het effe te warm en moest afkoelen. Heerlijk genieten van de laatste zonnestralen en het uitzicht over Bangkok.

Nu op ons gemak tassen pakken. We hoeven pas 19.00 uur de kamer uit. Bangkok is een gave stad. Elke wijk is anders. En zelfs in de toeristen gebieden, gaat het gewone leven gewoon door. Je moet alleen even weten waar je moet zijn. En tours met een gids zoals wij gedaan hebben met With Locals helpt ook om het andere bangkok te ontdekken. Bangkok ziet ons zeker terug.

Straks nog een Running Egg en dan zorgen we dat we rond 21.30 weer in het hotel zijn voor de taxi naar vliegveld. En dan nog is onze vakantie niet afgelopen. Morgenochtend landen we in Dubai en hebben we 9 uur overstap tijd. We hebben Tour geboekt. We worden bij vliegveld opgehaald. Dus voordat we naar huis vliegen hebben we nog een kers op de taart zeg maar.

Groetjes,

Jeroen en Nicole

1. Wendy:
    27 februari 2018
    Goede terugreis, geniet van Dubai!
  2. Detische:
    27 februari 2018
    Goeie reis terug en geniet nog van Dubai. Terug naar het beloofde land Nederland (Limburg).
  3. Klaas de Waal:
    27 februari 2018
    Laat de kers jullie goed smaken in Dubai en goede vluchten en landingen gewenst. Tot ziens in een fris Hoofddorp.
  4. Gonnij:
    27 februari 2018
    Geniet vanDubai en goeie reis terug naar het koude kikkerlandje
  5. Olagina:
    27 februari 2018
    Geniet van de kers op de taart en dan terug in Nederland op de schaats. Brrrrrrrrr
    Xxxx
  6. Corrie Jansen:
    27 februari 2018
    Goeie terugreis doe je winterjas maar aan brrr brrrr zo koud hier
  7. Ramona:
    27 februari 2018
    Goede terug vlucht. Ben benieuwd hoe Dubai jullie gaat bevallen. Geniet nog maar lekker van het weer. Hier is het echt koud 😘
  8. Renate:
    27 februari 2018
    Wat een heerlijk vooruitzicht, nog een dagje Dubai. Fijne terugreis en dank jullie wel dat wij mochten meegenieten.