Dag 03: Weekend markt in Bangkok

10 oktober 2015 - Bangkok, Thailand

Weekend Market Bangkok

Vanochtend na het uit checken de Tuk Tuk in richting de Chatuchak Weekend Market. Dit schijnt de grootste markt van de wereld te zijn. Ook deze tuk tuk driver had er zin in. Ik ben blij dat ze of hele goeie remmen hebben of de afstand goed kunnen inschatten. Af en toe denk je echt dat gaat mis. En zo'n tuk tuk trekt een Mercedes 300 SLK eruit bij het stoplicht.

Veilig bij de markt aangekomen en gaan lopen. Je kan het vergelijken met de zwarte markt in Beverwijk alleen dan iets groter. Veel nep spullen maar wel goedkoop. Het zonnetje kam ook door en ja wel met 33 graden op een markt lopen is best .... Warm.

We besloten een uurtje een voet massage te nemen. Met airco en het scheelde niet veel of ik lag te slapen. Met vernieuwde voetjes nog even over de markt gelopen en een lunch gescoord. Softshell Crab!!!! Dus degene die mij kennen weten dat ik (Jeroen ook hoor) heerlijk heb zitten eten voor weinig!!!

Tuk tuk aangehouden naar MBK Shopping Mall. Misschien is een taxi iets goedkoper maar het blijft toch apart om in zo'n tuk tuk te zitten. Ook hier gewinkeld, althans gekeken daar we nog 3 weken moeten en om de lichte rugzak nu al te vullen, lijkt ons niet handig.

Bangkok is best te doen maar 2 dagen is best lang genoeg tenzij je nog meer tempels wilt zien maar ja de trein gaat pas om 20.00 uur. Dan maar wat drinken op Khao San Road en wat eten. Nu bij het hotel op terras. Straks wat drinken voor de trein halen en dan richting station.

Morgenochtend zijn we bij de grens met Laos en gaat er weer een nieuw avontuur in een nieuw land beginnen.

Kabel voor de foto's zit in de rugzak en die staat nog bij de receptie. Dus die houden jullie tegoed.

@ Mama : of de pakken ruiken weten we over 3 weken haha!!!

Groetjes,
Jeroen en Nicole

1. Jaap:
    11 oktober 2015
    Kapitalist....zal wat gekost hebben die slaapcoupé! Wat een luxe..haha! Vroeguuuuuurrhh was alles minder. Benieuwd naar Laos. Omkoop geld bijdehand houden!
  2. Detische:
    11 oktober 2015