Dag 08: Lazy Saturday at Baanpong Lodge

4 november 2023 - San Kamphaeng District, Thailand

Ik heb vandaag meer foto’s dan zinnen. Ondanks dat toch een klein verslagje.

Gisterenavond voelde het als thuis. Hoekbank, ieder zijn plekkie en Netflix: Ferry de serie. Ik mis alleen de katten op schoot.

In een warm zonnetje ontbijtje genoten en douchen. Ik was net klaar, stroom er af. Geen föhn, alsof dat wat uitmaakt hier. Jeroen ook opgefrist en de fiets gepakt. We gingen richting het meer.

Prachtig de bergen in de verte. Het is hier vrij landelijk. Mooie vergezichten en zo stil.

Nergens mag je vissen. Toch werd dat gedaan. Er stond een man in het water. Hij was de alg aan de kant schuiven voordat ze konden gaan vissen. Dus nee, ze hadden nog niets gevangen. En mag de andere visser lekker in zijn stoel te wachten.

Heel veel koeien met een herder op zijn scootertje. Zo makkelijk hij op zijn scooter zat, zo zie je soms zelfs slapen op hun brommer.

Je kon een rondje rijden tot we op een splitsing 5 honden zagen liggen waarvan er één al aansloeg. Ik (Nic) was al omgedraaid voordat Jeroen het door had. Honden zijn leuk vooral Shadow bij de Lodge waar ook een zwart katje loopt. Maar de zwerfhonden, nee…..

We zagen een groep koeien en buffels, die lekker aan het zwemmen waren en dat is wat wij de rest van gistermiddag hebben gedaan: Lazy Saturday at the Pool!!!

Einde van de middag werd het grijs en ineens wind. Dus spullen pakken en naar ons huisje. Regen,…. Middagje Netflix.

Vanavond ook relaxed. Geen licht op de fiets. We mogen ook een scooter van de Lodge pakken, maar dat doen we maar niet. Dus de zaterdagavond markt laten we voor wat het is. Nu lekker eten want dat in hier bij Baanpong Lodge goed geregeld en straks nog een aflevering Ferry, de serie? Wie weet … op deze heerlijke zaterdag. Is immers ook ons weekend!

Groetjes,

Jeroen en Nicole

1. Detische:
    4 november 2023
    Prachtige foto's. En voor vanavond lekker relaxen