Dag 10 & 11: Strand, Strand & Dag Samos

3 oktober 2021 - Pythagoreio, Griekenland

Je knippert met je ogen en de 12 dagen Samos zijn voorbij. Gisteren en vandaag heerlijk op het strand vertoeft. Dus de enige foto’s die zijn gemaakt zijn van de omgeving, de katten, de studio, het strand.

Herinneringen van 22 jaar geleden kwamen niet naar boven maar Samos heeft ons aangenaam verrast. Leuk eiland. Groot genoeg om wat te kunnen doen (zo zijn we niet bij de watervallen geweest), klein genoeg om de Griekse sfeertje behouden, mits je de toeristen wegdenkt, haha.

De katten zullen ons ook gaan missen. Ze worden verder verzorgd door de eigenaars. Maar echt,……  volgende keer ben ik echt bang dat er een mee naar huis gaat! Ben dus best blij morgen Bam en Knox weer te zien.

Nu bij onze vaste stel de bonte avond. Fotis vroeg wat dat betekent en na onze uitleg keek hij bedenkelijk. Bonte avond op een eiland waar je merkt dat het seizoen echt voor bij is. De cocktails smaken nog steeds goed. En straks (water loot ons nu al in de mond) een laatste pita gyros!

Samos was heerlijk en we zijn blij dat we dit nog even meepakken zo in september!

Next stop? Wie weet Athene. We zijn deze week 2 x op een dag erop gewezen dat dat een heel ander Griekenland is als de eilanden. Dus op ons lijstje gezet. Want we blijven dromen en hopen dat Azie open gaat en we hopen dat volgend jaar natuurlijk onze mooie reis, die reeds 2 x is uitgesteld, doorgaat: Trans Mongolië. We wachten rustig af.

Bedankt voor het meelezen en de reacties.

θα σε δω την επόμενη φορά

Groetjes Jeroen & Nicole

1. Willem Krom:
    3 oktober 2021
    Wederom geweldige foto,s ! Geniet nog van de rest van de Vakantie èn
    Behouden thuiskomst !
  2. Ramona:
    3 oktober 2021
    Lekker genoteerd z'n tweetjes. Goede terug reis en tot snel 😘