Dag 16: Escape to the Island

28 oktober 2016 - Lembongan, Indonesië

Wederom een prachtige zonnige morgen in de bergen. Nog even de omgeving in ons opgenomen en om 10 uur afscheid genomen van onze lieve waakhond. Wat koekjes al niet kunnen doen. We ontmoeten John, onze chauffeur voor vandaag. Een zeer bochtige weg. Na 2 uur waren we in de haven van Sanur.

Ingecheckt en even wat gegeten. Tegen 13.30 zagen we de tassen naar de boot worden gedragen. Keurig werden ze boven het water gehouden. We mochten boarden. Zelf ook uitkijken dat je niet in het water ligt.

Ik had de bootjes al zien varen en dacht we zitten overkapt dan krijg ik het minder mee, zo schuin als die boten over het water gaan. Niets is minder waar. Af en toe kwam de boot voor mijn gevoel los van het water en met een harde klap weer neer. Gelukkig deed mijn wagenziekte pilletje nog steeds zijn werk.

Wederom via het water aan land en de taxi in voor de rit naar ons hotel en toen ..... De tekst in de brochure kwam niet geheel overeen met de werkelijkheid. Of was onze verwachting (Idyllisch eilandje) te hoog? Het voelde niet goed om deze vakantie hier af te sluiten. Lang verhaal kort, Riksja gebeld en toen Happy Trails. Barra heeft ons goed geholpen en zo zijn we van hotel veranderd. Nu aan de Moijto en biertje met een zonsondergang voor ons. En een heerlijke luxe kamer (foto's volgen morgen).

Zijn we verwent? Misschien wel. Maar, genieten dat we doen !!!!!

Fijn weekend alvast!!!

Groetjes,