Dag 19: Sanur 20.15 uur en 30 graden. We gaan het missen!!!

31 oktober 2016 - Sanur, Indonesië

Gisterenavond heerlijk gegeten bij Warung Bambu. Een keer een andere kaart dan normaal. De Red Snapper van gisteren was dan ook een heerlijke afwisseling. Net als het dessert. Het was precies wat er stond: Gefrituurde Ananas met chocolade saus en ... Cheese. Kaas dus. Weer eens wat anders.

Vanochtend rustig aan gedaan. Op ons gemak gegeten en toen de tassen gepakt. 12.00 werden we opgehaald door Scoot, de bootservice terug naar Bali. Na een half uurtje waren we weer op Bali en werden we afgezet bij ons laatste Hotel, in Sanur, de oudste badplaats van Bali.

Het is hier benauwder dan op Lembongan. Op zoek naar lunch en wat souveniertjes. Bij 3 tentjes wat gekocht. De souveniertjes werden 2 x in een roze tasje gedaan en 1 x in een zwart witte. Het schijnt dat je hier tasjes krijgt na gelang je onderhandeld. Dan weet de volgende winkel op hoeveel ze kunnen beginnen met de onderhandeling. Hebben we het nu wel of niet goed gedaan?

's Avonds het Sanur in. De bonte avond werd opgeluisterd door live muziek op de hoek met oa. Daar in het kleine café ..... en jawel het laatste refrein ging in het Nederlands. Door het laag seizoen te weinig toeristen voor teveel restaurants. Het ene restaurant zit bomvol en andere heeft de hele avond niets te doen. Voetjes zijn ook weer als nieuw. Heerlijk zo'n voetmassage.

Gisteren al ingecheckt.  Morgen ochtend nog een massage (zat bij de overnachting in) en dan worden we om 12.30 naar het vliegveld gebracht.

Deze vakantie was anders als de andere Azië reizen. We hebben veel gezien en meegemaakt. Vooral genoten van de relaxte (wat geen kwaad kon) omgeving, wetende dat Bam en Knox goed worden verzorgd (dank hiervoor mama & Claudia).

Woensdag zijn weer thuis. En dan ... op zoek naar nieuwe dromen en uitdagingen !!!!!

Groetjes,
Jeroen en Nicole

1. Olagina:
    31 oktober 2016
    Goede reis terug en we zien jullie Donderdag. Xxx van ons
  2. Roxy:
    31 oktober 2016
    Wat was het weer suuuper leuk om jullie verslagen te lezen.
    Goede reis terug!

Gr. Rox, Roos en Door
  3. Ramona:
    31 oktober 2016
    Was weer leuk om jullie te volgen. Goede terug reis en wie weet volgend jaar weer ergens samen naartoe
  4. Marijke:
    31 oktober 2016
    Het was weer leuk om jullie reisverslagen te lezen.Jeroen veel succes
  5. Eric spreeuw:
    31 oktober 2016
    Was erg leuk om de reisverslagen te lezen nou een goede reis terug naar het kouwekikker land en heel veel succes met het zoeken naar een nieuwe uitdaging en de groetjes van ons
  6. Detische:
    31 oktober 2016
    Goeie reis terug en het was inderdaad heel leuk om jullie verhalen te lezen.
    Groetjes Ria en Pierre
  7. Brenda:
    31 oktober 2016
    Beste Jeroen en Nicole. Op advies van een collega heb ik jullie leuke en boeiende verslag gelezen. Wij gaan zelf in mei een rondreis op Bali maken en ik heb een hoop tips opgedaan tijdens het lezen. Ik heb een vraag over de chauffeurs die jullie hebben gehad. Regel je dat daar ter plekke allemaal en wat is een redelijke prijs voor een halve of hele dag? Kun je voor de kortere ritten ook gewoon ter plekke makkelijk een taxi regelen? Ik wens jullie een goede reis terug. Mvg Brenda