Dag BK !!! Hallo BK!!!

31 januari 2018 - Schiphol, Nederland

31 oktober 2016 schreef ik na onze vakantie op Bali :
En dan ... op zoek naar nieuwe dromen en uitdagingen !!!!!
Nu schrijf ik :
Dag BK (Borstkanker) !!! Hallo BK (Bangkok) !!!

Want wat een (rare) droom en een behoorlijke uitdaging was 2017 !!! Na een intensieve behandeling kan ik zeggen : Borstkanker is weg!!! Gelukkig is alles goed gekomen !!!

Dus (eindelijk) tijd voor een nieuwe reis: Thailand !!! Het zal een andere reis zijn als we zijn gewend. Wat meer rust. Wat relaxter, niet te veel excursies. Neemt niet weg dat we genoeg op de planning hebben voor Bangkok, Ko Samet, Koh Tao, wederom Bangkok & Dubai.

Van een Food tour naar een Bike tour (wederom door Bangkok en blijft leuk). Van Snorkelen naar Duiken. Van Bus naar Nachttrein. Van niets doen naar … niets doen. Van Guesthouse naar Luxe Resort. Van 3 weken vakantie naar een Stopover van 9 uur in Dubai. Van GENIETEN naar …. GENIETEN !!!

Nog 1 week en dan worden de tassen gepakt.

เราไม่สามารถรอได้

Groetjes,
Jeroen & Nicole

1. Frits:
    31 januari 2018
    Potverdorrie, lekker Nicole (en Jeroen) wat een overwinning!
    Lekker genieten van jullie vakantie, ik blijf jullie volgen.
  2. Ramona:
    31 januari 2018
    Wat een heerlijk vooruitzicht. Jullie hebben het meer dan verdient. We kijken zoals gewoonlijk weer enorm uit na de verslagen. We zijn weer benieuwd naar jullie verhalen. Hele dikke 😘
  3. Corina:
    31 januari 2018
    Het is jullie beide zo gegund!
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik super trots op jullie ben hoe jullie het afgelopen jaar hebben doorstaan.
    Nog even en dan heerlijk genieten en dat betekent voor mij ook genieten. Genieten van jullie verhalen en prachtige fotos.
    Liefs, Corina xx
  4. Carola Cuvelier:
    31 januari 2018
    Een nieuw begin...van 2018...van avonturen...van het leven 💗💙 eendrachtige reis met vele intense geniet momenten gewenst! Dikke kussss
  5. Corrie Jansen:
    31 januari 2018
    Wat een geweldig nieuws Nicole ,en alvast een hele fijne vakantie ,lekker genieten ,ook Jeroen natuurlijk
  6. Carola Cuvelier:
    31 januari 2018
    Een prachtige moest dat natuurlijk zijn...rare spellingscontrole
  7. Rene rietbergen:
    31 januari 2018
    geweldig om weer wat van jullie te lezen en natuurlijk ontzettend blij dat het weer goed gaat.
    topperssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
  8. Olagina:
    31 januari 2018
    Lieve Nicole en Jeroen, dit hebben jullie samen overwonnen. Sterker eruit komen, nu lekker nog weer meer energie opdoen op vakantie in Thailand .
    Wij genieten mee vanuit thuis.

Xxxx Olaf en Gina en Femke
  9. Judith (van Ger):
    31 januari 2018
    Heerlijk lieverds,straks weer eens wat leuks te lezen!
    Ik zie dat Bam zich er al bij neer heeft gelegd.
    Geniet maar lekker met z'n tweetjes😙
  10. Renée:
    31 januari 2018
    Wat heerlijk voor jullie. Het leven kan ook mooi zijn. Ga jullie graag volgen. Veel liefs xxx
  11. Willem Krom:
    Jeroen en Nicole !
    Geniet in ieder geval van deze Reis
    Ik hoop dat jullie een Hoop Genieten en een Hoop zien en dat de
    plannen die jullie Hebben ten uitvoer worden gebracht .ik neem aan dat
    jullie nog niet zijn vertrokken ,in ieder geval een Goede Reis en hou
    me op de Hoogte !
  12. Detische:
    Nicolle en Jeroen.
    Goed dat alles achter de rug is nu.
    Goed dat jullie nu in goede gezondheid verder kunnen.
    Goed dat er nu een fijne vakantie aan komt.
    En nu onbezorgd op reis en geestelijk herstellen, dat is nu van belang.
    Nicolle en Jeroen een fijne vakantie.
    We zullen jullie volgen tot ziens.
  13. Anita en Gert-Jan:
    1 februari 2018
    wat een goed nieuws, eindelijk vakantie. iets waar jullie altijd erg goed in zijn.....
    geniet van de voorpret en wij lezen graag mee!
    kus van Gert-Jan en Anita
  14. Roxy:
    1 februari 2018
    Yeaah! eindelijk is het (bijna) zover.
    GENIETTTTTTT lieverds, Dikke Kus Rox
  15. Marian:
    1 februari 2018
    Wat een jaar en wat hebben jullie dit fantastisch doorlopen!!
    Fijn om te horen dat jullie weer heerlijk gaan genieten van wat waar jullie goed in zijn, mooie trippen maken!!
    We gaan zeker samen met jullie weer genieten van al het moois wat jullie gaan tegenkomen op deze reis.
    Heel veel liefs,

Marian XXX
  16. Jornic:
    1 februari 2018
    Thx Allemaal voor de lieve reacties!!!
    X Jeroen & Nic
  17. Gonnij:
    1 februari 2018
    Geniet!!! De katjes zijn in goede handen.
    Mama
  18. Wendy:
    1 februari 2018
    Het is gelukt hoor, we zien het verslag. Lotte had 'm ook al, die ziet het vast wel zitten een food tour van BK naar BK😜.
    We zien of spreken jullie vast nog, laat je tot die tijd niet gek maken door voorbereidings stress en vergeet Mies niet te mailen.
  19. Gonnij:
    7 februari 2018
    Eindelijk goede vlucht en relax gr mam enpapxxxx