Dag 20: Zondagse duik

14 september 2014 - Sandakan, Maleisië

Dag 20: Zondagse Duik en snorkelen

Vanochtend voor de wekker wakker. Na het ontbijt Jeroen zijn eerste duik van vandaag. Wan was de buddy van Jeroen en die melde na de eerste duik : You are a good diver. Prima compliment daar het toch een tijd geleden is, de laatste keer dat Jeroen gedoken had. Die eerste duik was al geweldig. Transparante Kreeft, Langoustine, inktvis, schorpioenvis, scholen met vissen en dat zonder de camera. Het was dus een prima duik.

Na de eerste duik even wat gedronken en terwijl op terras zitten zwemt er van alles voorbij. De schildpad en een kleine haai, maar deze was te ver om een duidelijke foto te maken. Om 11.00 ging hij de boot op voor de tweede duik van vandaag. Ik niet, ik ben met de e-reader op een bedje in de schaduw gaan liggen en af en toe de zee in. Jeroen was rond half een terug. Ook deze duik was top. Ook hier weer genoeg gezien.

En na de lunch zijn we gaan snorkelen. Dit keer zag ik een rog zwemmen en dat is er toch weer effe paniek...... Verder weer een mooie onderwaterwereld.

Na het snorkelen beetje geslapen in de schaduw en verder ... Tja, relax en genieten van de zonnige eiland.

Internet is langzaam dus de foto's volgen vanzelf.

@ Gina, nee het waren geen piranha's
@ Mama, nee geen mail gehad. En we genieten van alles!!!!
@ Jaap en Yuna, alles is prachtig hier en hoeveel soorten vis is er wel niet. Zoveel kleuren

Groetjes,
Jeroen en Nicole

1. Jof en ier:
    14 september 2014
    wat een leuke verhalen ik ben echt jaloers op die wandelingen met insecten na dan :) maar lekker snorkelen en zonnen daar hou ik wel van !! geniet nog even van de laatste 2 daagjes x iris
  2. Jaap:
    14 september 2014
    Mooi die onderwaterwereld hoor! Mis je hoedje Jeroen bij de diving...haha!
  3. Detische:
    15 september 2014
    Hey het zit er bijna op maar volgens mij hebben jullie je wel geamuseerd en veel genoten.
    Wij hebben ook genoten van jullie avonturen.
    Nog even rusten denk ik en dan weer retour naar Nederland. Een goeie reis gewenst en een fijn weer zien in Nederland.
    Groetjes Ria en Pierre
  4. Rene rietbergen:
    15 september 2014
    ja luitjes aan alles komt een einde, prettige terugreis en sweet dreams.