Dag 23: Weer thuis !!!!!

17 september 2014 - Schiphol, Nederland

Dag 23: Thuis

Het inchecken voor de vlucht naar huis ging soepel. Klein half uurtje later de licht maar op tijd op Schiphol. Allebei bijna de eerste helft van de vlucht geslapen.

Om 06.45 stonden we aan de grond. De laatste Ringit omgewisseld bij de bank en de bagage opgehaald. De bus in en klokslag 08.00 werden we zeer welkom geheten door de katten. Zowel Knox als Bam blijft in de buurt en wil heel graag aandacht.

En wij dachten, slapen. Nou nee, beiden klaar wakker dus er uit. Laatste verslag, de eerste was, bruine boterham (Thanks mam) etc en wellicht vanmiddag wat slapen.

Wat hebben wij een geweldige reis gehad. Zoveel gezien en meegemaakt en alles even geweldig en indrukwekkend. Deze reis zal nog lang in onze geheugen blijven zitten. Heerlijk om straks aan het fotoboek te beginnen.

Zojuist de laatste foto's geüpload. En straks BBQ bij mijn broertje. Het zonnetje is ons gevolgd. En morgen? Ja, morgen begint het normale leven weer. Ja, Mar tot bij de koffie!!!

Deze reis / Borneo zullen we niet gauw vergeten !!!!!

Terima Kasih voor het volgen van onze reis en alle reacties !!!!!!

Groetjes,
Jeroen en Nicole

1. Hans Groeneweg:
    17 september 2014
    Leuke verhalen waren het. Ik heb genoten van jullie reis.
    Hartelijk dank daarvoor.
    Toch ben ik blij dat ik niet meegegaan ben. Veel te vermoeiend
    voor mij. Ik spreek Jeroen nog wel een keer.
  2. Judith (van Ger):
    17 september 2014
    Nou dat was t dan!! Welkom thuis!!
    Heb ontzettend genoten van jullie blog,die prachtige foto's!
    Wat hebben jullie veel meegemaakt en gezien,geweldig.
    Ik was er 'n klein beetje bij,jammer dat het over is.
  3. Gerrit en thea:
    17 september 2014
    Gelukkig weer veilig thuis, genoten van alle verhalen was erg leuk om te volgen.Op afstand ,mij teveel enge dieren
  4. Olaf En Gina En Femke Van Der Vliet:
    17 september 2014
    Wij hebben ook genoten en hopen dat jullie nog vele reizen gaan maken en ons laten meegenieten middels een weblog. Xxxx