Tokyo (4 tm 12 juni 205)

31 mei 2015 - Schiphol, Nederland

2015 Tokyo

Afgelopen februari waren we aan het brainstormen voor een mini vakantie in juni. Sevilla ? Rondreis Portugal ? Tenerife ? alles kwam langs net als de aanbieding naar Tokyo. Zo’n aanbieding qua prijs en prima vluchten, konden we niet laten liggen.

Het is een wereld stad en overal lees je of hoor je uit ervaring dat het een zeer indrukwekkende stad is waar ze bijna geen Engels spreken. En wij geen Japans. Reisgids besteld en toen die, inclusief een plattegrond, binnen was, konden de voorbereidingen beginnen.

Jeroen had de eerste To Do’s al snel gevonden: The Fish Market, Kitchen Town en restaurants etc, etc. Nic niet, die wilde eerst de kaart uitpluizen om een gevoel te krijgen bij deze wereld stad. Waar ligt het Hotel en welke metro ligt er dicht bij ?

Ondertussen is het programma klaar. Dag trip Mount Fuji is geboekt. Euro’s gewisseld voor Yen’s. Want daar heb je niet overal pinautomaten en Visa is nog niet helemaal ingeburgerd. De WiFi is geregeld. In Japan heeft iedereen internet gratis bij zijn telefoon abonnement dus wil je internet … dan huur je voor 10 euro per dag WiFi. Ach, mochten we verdwalen dan hebben toegang tot google maps.

Nog een paar dagen en dan kunnen de voorbereidingen voor Tokyo ten uitvoer worden gebracht. Als de tijd  het toelaat zal ik zeker het verslag online zetten.

Veel leesplezier !!!

Groetjes,
Jeroen en Nicole

1. Ramona:
    31 mei 2015
    Hey Jornic. We zijn benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en doen. Het zal beslist een geweldige vakantie worden. We gaan jullie weer volgen

Gr uit Obbicht
  2. Kim:
    31 mei 2015
    Leuk! Ik ga de verslagen dit keer ook zeker lezen! Gaan de hardloopschoenen nog mee? Heel veel plezier, fijne vakantie!
    Groetjes Kim
  3. Olaf En Gina En Femke Van Der Vliet:
    31 mei 2015
    Hoi hoi, nu gaat het toch echt gebeuren. Heel veel plezier met het opsnuiven van de cultuur aldaar. En we gaan jullie zeker volgen.
    Xxx Olaf, Gina , Femke
  4. Martijn:
    Hi,

Fijne vakantie, is een erg leuke bestemming. De Sky Tree Tower is hoog en neem tussen de middag ook eens een lunchbox.

Goede reis,
    Martijn.
  5. Rene rietbergen:
    1 juni 2015
    kom maar op met die verslagen, kijk uit en have fun
  6. Wendy:
    1 juni 2015
    Wat, gaan jullie donderdag al?!?!?
    Heel veel plezier, maak er een mooie reis van.
    ❤️✈️️