Dag 24: Weer thuis !!!! (En een lange vlucht ...)

4 november 2015 - Schiphol, Nederland

Zaterdag 1 november 2015

Vannacht kunnen inchecken en vanochtend de boardingpas bij de receptie kunnen printen. Wat gisteren avond niet kon, kon nu wel: kamer een nacht bij geboekt. We gaan weliswaar vanavond al weg maar dan kan Jeroen lekker doorslapen. Het gaat .... redelijk met hem. Zeg maar slecht!!!!! Koorts en hondsberoerd.

Ik ben tegen 10 uur wat gaan eten bij Café de Moc. Voor het hotel. Ik dacht even ik zie toch een spin maar die was nep. Het terras was in Halloween sferen. Na en lekkere tonijnsandwich ben ik bij het zwembad gaan liggen. Lekker zwemmen. De zon is heet. Af en toe een wolk en een e-reader die over verhit is.

Tegen half een naar boven gebeld. Jeroen hoorde de berichten op zijn telefoon niet. Hij voelt zich een stukje beter. Geen koorts meer zo lijkt het. Het gaat op en af met de koorts, misselijkheid, kou, moeheid etc. En hij had zin om erop uit te gaan. Beiden douchen, iets drinken bij het hotel en de tuk tuk in.

China Town, maar volgens ons een andere wijk als aan het begin van de vakantie. Wat rondgelopen voor souvenirs ed. Maar, wij konden het niet vinden. Na een uurtje terug naar hotel. Bananen smoothie doet goed voor Jeroen zijn keel. Hij slapen en ik effe naar het zwembad. Zonder e-reader die is nog steeds oververhit.

's Avonds voor mij de laatste keer Fresh Springrolls and Pad Thai. Daarna langzaam de tassen alvast voorbereid en toen Jeroen wakker gemaakt. Douchen en richting vliegveld. De lange reis voor Jeroen begon en dat was geen pretje. Hij voelt zich met pieken goed. Heeft op en af koorts, op en af pijn en ik dacht echt als ze bij de douane hem aanhouden snap ik dat. Hij leek af en toe net of hij stoned was.

Zondag 2 november 2015

De vlucht van 12 uur had vertraging maar was toch op tijd. Micha stond ons op te wachten en heeft ons thuis gebracht. Om 09.15 keurig geland. Voor Jeroen was het een hele lange vlucht terug .......En wilde meteen naar bed. Maar ik heb eerst de huisartsenpost gebeld. Om 12.00 zaten we in het Spaarne Ziekenhuis.

Onderzoek, onderzoek en afwachten op bloeduitslagen die vanuit Haarlem moesten komen ivm malaria. Rond 18.00 kwam het bericht : opname zieken huis om de zware longontsteking met meerdere ontstekingen te behandelen en verdere onderzoeken ivm evt bacteriën daar we uit Azië kwamen. Die zelfde avond uitslag dat het geen malaria is. Dinsdag mocht hij naar huis om verder uit te zieken. Het wachten is nog wel op uitslagen en nog evt andere onderzoeken. Vergeleken met de laatste dag in Bangkok is hij (gelukkig) aan de betere hand.

Neemt niet weg dat we een hele gave vakantie hebben gehad.

Bedankt voor het lezen en alle reacties !!!! Tot de volgende keer !!!!

Groetjes,
Jeroen en Nicole

1. Detische:
    4 november 2015
    Hoi, hoi vakantiegangers. Blij om even weer wat van jullie te horen.
    We wensen jullie veel sterkte en Beterschap.
  2. Marijke:
    4 november 2015
    Jeroen en Nicole,

Jeroen fijn te lezen dat het nu weer wat beter met je gaat. Ziek goed uit. Jullie kunnen terugkijken op een schitterende vakantie . Alweer plannen voor een volgende reis? :-)
    See you