Dag 29: Dag Thailand !!!

31 oktober 2018 - Schiphol, Nederland

De laatste dag was meer dan geslaagd Corrie. Net als de bonte avond. De nacht kort. Uitchecken, tassen in de lobby gezet en wij nog even genieten tijdens het ontbijt van de Chao Praya River, van de zonnestralen, van Bangkok. Wij vinden het een heerlijke stad. Zeker om je vakantie mee te beginnen en af te sluiten. Cirkel is inderdaad rond, Klaas.

Rit naar vliegveld zou een uur duren. Vreemd, normaal half uurtje. Tot we de wijk uit reden. De taxi heeft een half uur nodig gehad om op de snelweg te komen. De andere kant stond vanaf dat we de snelweg opreden tot bijna bij vliegveld gewoon vast.

We waren al ingecheked maar dat maakte nu niets uit. Geen rijen, niet bij bagage, niet bij beveiliging en niet bij de douane. Bij taxfree werden we keurig geholpen. Lag het aan de man zijn commerciële kwaliteiten of had ik een gat in mijn hand? Geen idee, maar omdat 2 x luchtje Armeni kochten en een set mini luchtjes kregen we 800bath korting, een Armani tas en nog een groot monster van Si voor vrouwen.

Bij Asia Corner nog wat gegeten. Niet de lekkerste maar zeker ook niet de slechtste Spicy Minced Pork with Morning glory !!! Met White Chocolate Mocca van Starbucks en Vanilla shake van Diary Queen op ons gemak naar de gate gelopen. Korte broek vervuilt voor lange en toen konden we al naar beneden. Alles ging vlot en op tijd de lucht in. Jeroen slaapt al en hopelijk ik straks ook.

Dat dachten we. Paar films gekeken en verder rustige vlucht. Er kwam ook een slurf achter dus vrij snel het vliegtuig uit. Maar goed ook want de laatste maaltijd van cannaloni (pasta) die was verkeerd gevallen bij mij.

Onze taxi Wendy & Maxim kwamen aanlopen toen wij net uit de douane waren. Met de winterjassen. Thanks!!! Alles verliep dus vlotjes. Thuis stonden Knox en Bam letterlijk achter deur en waren blij dat we er weer waren. Ze zijn en bijna elke dag naar buiten geweest, hoor ik net van mama. Post gekeken, wat gedronken, boterham kaas en nu lekker in mijn eigen bed. Knox ligt al naast me. Bam ligt naast Jeroen. Ze zijn blij dat we weer thuis zijn. En wij? .... We hadden nog wel langer willen, maar thuis is ook fijn. Morgen begint het normale leven weer met een hoop ervaringen en herinneringen van de afgelopen weken!!!

Bedankt voor alle reacties. Elke reactie wordt door ons graag gelezen!!! Altijd leuk om te lezen wat jullie ervan vinden en dat we trouwe lezers hebben. Tot de volgende keer!!!

Groetjes,

Jeroen en Nicole

วันประเทศไทย เราจะกลับมา !!!

1. Hanneke:
    31 oktober 2018
    Welkom thuis weer, zo dat was een gave reis! Ik heb er ook van genoten. Groetjes, Hanneke
  2. Ramona:
    31 oktober 2018
    Was weer leuk om julie te volgen Nic. Iedere dag ff kijken of er weer een blog online stond. Moeten nu afkicken 😋. Fijn dat jullie zo genoten hebben,maar wij hadden niet anders verwacht. Tot over een paar weken 😘
  3. Remy:
    31 oktober 2018
    Was een genot om jullie verhalen elke dag te lezen. Kijk uit na jullie volgende verhalen en ons volgende weekend samen. Hebben elkaar veel te vertellen. Tot snel
  4. Esther:
    1 november 2018
    Hallo Jeroen & Nicole, wat hebben jullie weer een geweldige reis achter de rug. Fijn dat we weer mochten meegenieten van jullie avontuur! Groetjes Wop, Esther, Shannon & Ashley
  5. Roxy:
    Welkom Thuis!!!
  6. Klaas de Waal:
    1 november 2018
    Zo buurtjes, weer thuis in de veilige haven na een prachtige en enerverende reis! Knox en Bam weer blij evenals jullie ouders. Ik zag je moeder gisteren nog Nicole. Bedankt voor jullie prachtige foto's en reisverslagen. Het was echt genieten om die te zien en te lezen. Nu weer terugschakelen naar NHP (Normaal Hoofddorps Peil) maar dat went snel genoeg. Groetjes en tot gauw. Klaas en Joke.
  7. Olagina:
    Welkom thuis xxx