Dag 9: Villa "Birthday the Luxe"

21 oktober 2016 - Lovina Beach, Indonesië

Vandaag wel een echte reisdag van zo'n 3 uur naar Lovina. Om 8 uur namen we afscheid van Hans en die zei tegen chauffeur dat we ook nog wilde pinnen. Na 1,5 uur een kleine stop. Even wat drinken en wat chips gekocht. Het kleine meisje wat daar rond liep was best geïnteresseerd in het boekje en krijtjes maar te verlegen om mij aan te kijken. De kleinigheid werd goed ontvangen.

Rond 11.00 waren bij Villa Oscar. Er stond een welkoms comité klaar met bloemen en ... taart, ballonnen etc. Ja, toen voelde ik mij echt jarig. En begreep nu waarom ik niet in zijn app mocht kijken. Bernd de Duitse eigenaar, had met Jeroen contact gezocht ivm oa. de tour van morgen en taart geregeld.

Sarah & Aju hadden zich uit uitgeleefd. De taart was niet het enige. Tijdens de rondleiding door de villa kwamen we ballonnen tegen. Net als bij de ingang , op het bed ook weer bloemen en we keken vanaf boven naar het zwembad en daar lag een hart met bloemen. Jarig? Echt wel.....!!!!

Onze kamer heeft zelfs een kattenluik (kan ook dicht hoor). De eigenaar heeft hier 3 katten, die hier rondlopen. We hopen ze even te zien. Bam & Knox worden goed verzorgd door Claudia en Mama.

Wat een plaatje deze villa. Na de rondleiding de huishoudelijk dingen doorgenomen. Sarah & Aju staan de hele dag tot onze beschikking. Hoe decadent? Dus lunch en diner doorgenomen, ook voor morgen. Was afgegeven en duik in het zwembad genomen met de geuren van de Balinese keuken op de achtergrond daar de dames druk beginnen met koken. En wat cadeautje van een lunch. Noodles en Kip ketjap maar dan anders als thuis, deze ketjap is aangemaakt of zo. Lekker, die Indonesische keuken kan ons zeker bekoren. Roepia gegeven en de dames gingen boodschappen doen.

Terwijl ik dit op tik begint het weer lekker te geuren. De dames zijn alvast aan de Chicken curry begonnen. En wat doe je verder op je verjaardag? ..... taart aansnijden, zwemmen, niets doen en jarig zijn!!!!!!!!!!

Groetjes,
Jeroen en Nicole

@ Marian, niet echt een verjaardagscadeautje maar ondanks dat erg blij mee. En thanks voor de felicitatie xxx terug
@ mama en papa: jullie ook bedankt. Wat een uitvinding hé dat FaceTime?
@ Maxim: dank je wel. Groetjes aan je zus en papa en mama

1. Het Powerblok:
    21 oktober 2016
    Hier aan het powerblok vertoeven is prima te doen, maar jeetje Nic en Jeroen wat een paradijs!!

gefeliciteerd en geniet!!!

x Thom, Nick, Marvin en Fieke
  2. Detische:
    21 oktober 2016
    Hoi Nicole en Jeroen dit is inderdaad een paradijs. En ja Nicole proficiat ik zag dat Jeroen je had verrast en verwent genieten.
    Ria en Pierre