Time Flies ... to Bali

13 oktober 2016 - Ubud, Indonesië

Binnen 50 minuten : Van thuis naar het eerste biertje en cola-tje van deze vakantie. De douane verliep soepeler als we hadden verwacht. De eerste vlucht naar Hong Kong had een uurtje vertraging en het was prima vlucht en ook het eten kon ons bekoren (wanneer niet?). Ook hier de douane snel en op zoek naar een ontbijtje. Het werden dumplings Hong Kong stijl. En op ons gemak gewacht op de vlucht naar Denpasar/Bali.

Precies op tijd op Bali. Douane ging ook hier soepel en toen op zoek naar onze chauffeur. Meteen in de aankomst hal staan tig mannen en vrouwen met namen maar ja waar is die van ons ? Het lijkt chaotisch op de foto en dat was het ook. Maar, als zo vaak : Als je de voucher leest, loop je de lange rij voorbij. Ga je bij de Express winkel links en dan na 10 meter bij de toiletten ... ja daar zat onze chauffeur keurig met een naambordje.

De eerste geuren en kleuren van Bali. In 1,5 uur waren in Ubud. Onze eerste hotel ziet er prima uit en na wat te zijn opgefrist op zoek naar Muggenspul!!! En vervolgens een terrasje om de vakantie in te luiden. Net de eerste saté en boem boem Bali gegeten. Als dit een voorbode is, voor het eten dan komt het wel goed deze vakantie.

Zo lekker slapen. Na een reis van 27 uur (van huis tot hotel) zijn we best moe. Ach, die moeheid die fietsen we er morgen wel uit. 9.00 uur start de vakantie echt !!!!

Groetjes,
Jeroen en Nicole

1. Olagina:
    13 oktober 2016
    Heel veel plezier. We lezen mee hoor.
  2. Esther:
    13 oktober 2016
    Wat een leuke start van de vakantie; fijn dat jullie heenreis goed is verlopen; uiteraard lezen we weer mee Enjoy!!
  3. Detische:
    13 oktober 2016
    Goed om te lezen dat de reis na wens is verlopen.
    We gaan jullie volgen met de reisverhalen. Veel vakantie plezier.
    Groetjes Ria en Pierre
  4. Hanneke:
    14 oktober 2016
    Veel plezier weer samen!
  5. Kim:
    14 oktober 2016
    Hi,
    Leuk om weer te lezen. Zal zeker elk verslag lezen. Kijken of ik nog iets herken op de foto's! Fijne vakantie en geniet ervan.
    Groetjes Kim
  6. Marijke:
    16 oktober 2016
    Wat leuk dat jullie een heerlijke vakantie >Indonesie aan het doen zijn. Geniet ervan en het reisverhaal is leuk om te lezen zo zijn wij ook een beetje op vakantie :-)
    Groetjes Marijke en Jaap