Vertrek naar en aankomst in Bangkok !!!

8 oktober 2015 - Bangkok, Thailand

Goedemorgen,

Vanochtend (7 okt) na de koffie door papa weggebracht naar Schiphol (thanks). Klein kwartiertje moeten wachten op de bagage drop off (we waren gisteren al online ingecheckt).

En toen met de roltrap naar boven. Dat was nieuw net als de controle. Maar veel sneller. Na de controle ons oriënteren waar is Café Amsterdam? .... Nou die heeft plaats gemaakt voor de nieuwe (paspoort) controle. Vervolgens bij Tastes from  the Lowlands van het eerste biertje van de vakantie genoten.

Met uitzicht op gate F6 en ons vliegtuig een lunch besteld en ja .... Nu is onze vakantie begonnen !!!!

Bij de gate was er in ieder geval een hond heel enthousiast dat Jeroen weg ging. Dus een paar vragen. Hoeveel geld hebben we bij ons. Gewoon wat Thaise Bath en wat Dollars maar daar reageerde de hond dus op.

Op tijd de lucht in en op zich een prima vlucht met de eerste rijst. Niet veel geslapen. Op tijd geland en door naar de douane. Vanwege de drukte gingen ze het afzetten maar wij stonden gelukkig nog net in een korte rij. Kort in de zin van 1 Thais uurtje en toen konden we de bagage meteen oppakken en op zoek naar onze driver. Gevonden en de auto richting hotel.

Spitsuur was begonnen dus een Thais uurtje er over gereden. Alleen de kamer is nog niet klaar dus wederom een Thais uurtje wachten. Ach, we zijn in Thailand in een heerlijke temperatuur. Straks even slapen en dan start de vakantie echt met de eerste indrukken van Bangkok !!!!