Reacties
Reacties 1101 - 1150 van 1357
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Corina | Jullie volgers bedoel ik natuurlijk! | 29 mei '16 |
| Corina | Het water loopt ook mij in de mond. Zou toch leuk… | 29 mei '16 |
| Muriël | Klinkt allemaal weer erg lekker! | 28 mei '16 |
| Wendy | @Jeroen, rest vande reis alleen nog rijst. Is het… | 28 mei '16 |
| Wendy | Gelukkig hebben jullie weer gegeten :) Jeroen, eet… | 28 mei '16 |
| René Rietbergen | Is de noodles with running eggs niets voor nederland | 28 mei '16 |
| Wendy | Hey Nic, je hebt helemaal niet verteld wat jullie… | 27 mei '16 |
| Pierre en Ria | Mooi verhaal. Kan me voorstellen dat dit een indrukwekkende… | 27 mei '16 |
| Gonnij | Tja toch een foto je kan het niet laten Mama | 27 mei '16 |
| Gonnij | Leuke foto'shet uitzicht is heel mooi daar boven… | 27 mei '16 |
| Marian | Het ziet er als gewoonlijk weer fantastisch uit...geniet… | 27 mei '16 |
| Eric Spreeuw | Ziet leuk uit allemaal Prachtig geniet ervan | 26 mei '16 |
| Het Powerblok | Jaloers zijn wij hier heeeeeleemaaaaal niet!!! Geniet!!… | 26 mei '16 |
| Anita | Zo buurtje, veel plezier en geniet er maar van !! | 25 mei '16 |
| Ramona | Hey Toppers. Ziet er weer goed uit daar in Bangkok.… | 25 mei '16 |
| J Kapiteyn | ik hoef niet te vertellen dat je genoeg moet drinken… | 25 mei '16 |
| René Rietbergen | ben je Bangkok veel plezier | 25 mei '16 |
| Lotte | Veel plezier op vakantie ;p die varaan is echt heel… | 25 mei '16 |
| Gina Van der vliet-luit | Veel plezier daar in bangkok | 25 mei '16 |
| Pierre en Ria | Fijne vakantie en amuseer jullie. Maar dat zal wel… | 25 mei '16 |
| Marijke | Jeroen en Nicole, Jeroen fijn te lezen dat het nu… | 4 nov. '15 |
| Pierre en Ria | Hoi, hoi vakantiegangers. Blij om even weer wat van… | 4 nov. '15 |
| Marijke | Nicole en Jeroen, een hele goede terugreis . Jeroen… | 30 okt. '15 |
| Pierre en Ria | Hoi Nicole en Jeroen. Wat vervelend voor Jeroen. Maar… | 30 okt. '15 |
| Corina | Wat naar voor Jeroen. Inderdaad gelukkig aan het einde… | 30 okt. '15 |
| Corina | Wederom prachtige foto's. Wat zullen de kinderen… | 29 okt. '15 |
| Hans Groeneweg | Oplossing keelprobleem !?! Een ontstoken keel maak… | 29 okt. '15 |
| Ramona | Had die maar meegenomen. Hihi | 29 okt. '15 |
| Pierre en Ria | Hoi jullie twee, het bevalt nog altijd zo te zien.… | 28 okt. '15 |
| Robin | Zo grappig dat we echt identieke foto's hebben… | 28 okt. '15 |
| Robin | Haha neus aan neus! Leuke foto! | 28 okt. '15 |
| Eric spreeuw | Pracht verhaal neef erg leuk en mooi allemaal nou… | 28 okt. '15 |
| Hanneke | Wat een mooie reis zijn jullie weer aan het maken… | 27 okt. '15 |
| Jan | Het arbandje met Ilove amsterdam lot | 27 okt. '15 |
| Marijke | Nicole, allereerst nog onze felicitaties met je verjaardag.… | 26 okt. '15 |
| Olaf En Gina En Femke Van Der Vliet | Super leuke foto. Hoe noem je deze foto,s twinselfie? | 25 okt. '15 |
| Olaf En Gina En Femke Van Der Vliet | Thanks voor het lieve appje voor Femke haar verjaardag. | 25 okt. '15 |
| Jan | ik vind dat niet lekker .maxim Hoe komt dat armbandje… | 25 okt. '15 |
| Meriam | Veel plezier nog! Wij gaan naar Bangkok, Sukhothao,… | 24 okt. '15 |
| René Rietbergen | ziet er allemaal top uit, wat een belevenis, jullie… | 24 okt. '15 |
| Pierre en Ria | Hoi vakantie gangers. Wat een mooi verhaal. Ik hoop… | 22 okt. '15 |
| Lotte | gefelicteerd met je vejaardag | 22 okt. '15 |
| Marian | En jij bent een paar dagen niet lekker geweest?? Je… | 21 okt. '15 |
| Jan | Nic gedeliciteerd met je verjaardag en een poot van… | 21 okt. '15 |
| Pierre en Ria | Op de eerste plaats nogmaals Gefeliciteerd. Blij ook… | 21 okt. '15 |
| Roxy | Van Harte Gefeliciiiii met je verjaardag!! Er is hier… | 21 okt. '15 |
| Corina | Nic, gefeliciteerd met je verjaardag! We houden je… | 21 okt. '15 |
| Pierre en Ria | Hey Nicolle wat vervelend. Daar ga je niet voor op… | 20 okt. '15 |
| Jan | ik ga morgen haring eten op de kruisweg...gaat wel… | 19 okt. '15 |
| Muriël | Leuk om jullie avonturen te lezen! Zo maak ik ook… | 18 okt. '15 |


- Ramona: Wat een plaatje
- Gonnij: Enig die pocho’s
- Eric Spreeuw: Mooie stad he wij zijn er…
- Gonnij: Wat een belevenis die muur
- Robbie Tol: Weer een mooi herinnering…
Alle reacties »