Reacties
Reacties 51 - 100 van 1357
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ramona | ❤️ | 15 nov. '25 |
| Gonnij | Zijner ook vroeg bij met de boom | 13 nov. '25 |
| Gina Van der vliet-luit | Balen van je wondje aan je been. Nu lekker genieten… | 12 nov. '25 |
| Gonnij | Jeroen lekker gevist he .Nicole gaat het been beter? | 11 nov. '25 |
| Gonnij | Mooie foto’s en die slangetjes en spinnen echt iets… | 9 nov. '25 |
| Ramona | Gave foto's | 8 nov. '25 |
| Gina Van der vliet-luit | Mooie natuur | 5 nov. '25 |
| Willem.krom | Jeroen Nicole Veel plezier met deze reis Allen degroeten | 4 nov. '25 |
| Eric Spreeuw | Is dit een boedist | 4 nov. '25 |
| Pierre en Ria | Weer een mooi verhaal om te lezen | 2 nov. '25 |
| Arnold | Ziet er weer gezellig uit bij jullie groetjes uit… | 2 nov. '25 |
| Gonnij | Wat is dat?????? | 1 nov. '25 |
| Gina Van der vliet-luit | Jeetje wat een diversiteit aan foto,s , super leuk… | 31 okt. '25 |
| Gonnij | Prachtig dat avond uitzicht | 30 okt. '25 |
| Gonnij | Echt niks voor mij maar dat jullie dit hebben gedaan… | 29 okt. '25 |
| Gina Van der vliet-luit | Hé toppers, dat hebben jullie maar mooi gedaan | 29 okt. '25 |
| Karin | Wat een geweldige ervaring, prachtig! | 28 okt. '25 |
| Ramona | Prachtig ❤️ | 28 okt. '25 |
| Sylvia Betten | Heel erg mooi!!! | 27 okt. '25 |
| Gonnij | Prachtige foto’s en wat een vogels | 27 okt. '25 |
| Gonnij | Aardig hutje | 27 okt. '25 |
| Pierre en Ria | Goed besluit om geen risico's aan te gaan. Jammer… | 26 okt. '25 |
| Gina Van der vliet-luit | Mooie foto’s | 26 okt. '25 |
| Gonnij | Jij zegt vliegende honden maar ik dacht vleermuizen… | 25 okt. '25 |
| Gonnij | Oh wat veel | 25 okt. '25 |
| Gonnij | Goeie vlucht naar🇱🇰 | 24 okt. '25 |
| Gonnij | Enig stel😜 | 24 okt. '25 |
| Gonnij | 🤣🤣🤣jeeeetje | 24 okt. '25 |
| Eric Spreeuw | Echt net Bob de Rooy geweldig 😂😂 | 23 okt. '25 |
| Eric Spreeuw | Wat een belevenis daar zeg erg leuk allemaal en wat… | 23 okt. '25 |
| Gonnij | Zijn dat bessen en zijn ze zoet? | 23 okt. '25 |
| Gina Van der vliet-luit | Dat ziet er mooi uit. Echt midden in de samenleving… | 22 okt. '25 |
| Ramona | Dat raften geweldig 😍 | 22 okt. '25 |
| Janine | Gefeliciteerd!!! | 21 okt. '25 |
| Gonnij | Oh dit had jeniet verwacht🤭 | 21 okt. '25 |
| Angela kappe | Nicole gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van… | 21 okt. '25 |
| Arnold | Geniet er weer lekker van | 21 okt. '25 |
| Gonnij | GEFELICITEERD maak er maar een leuke dag van de borrel… | 21 okt. '25 |
| Pierre en Ria | Jullie genieten dat is belangrijk. En zijn goede eters.… | 20 okt. '25 |
| Rene | Have fun, stuur de foto’s maar | 19 okt. '25 |
| Gina Van der vliet-luit | Prettige vakantie groetjes van ons | 19 okt. '25 |
| Pierre en Ria | Sjiek en geniet van de verdere reis. | 19 okt. '25 |
| Gonnij | Oh wat een gebouw | 19 okt. '25 |
| Robbie Tol | Geweldig genieten toppers | 19 okt. '25 |
| Gonnij | ✈️goeie reis | 9 jun. '25 |
| Olaf En Gina En Femke Van Der Vliet | Goede reis terug en tot vrijdag | 8 jun. '25 |
| Bea | Goede terugreis en bedankt voor de leuke foto's… | 8 jun. '25 |
| Ramona | Die vrouw met die kaarten nog gezien op Rambrutti?… | 8 jun. '25 |
| Gonnij | Groetjes aan chom | 8 jun. '25 |
| Olaf En Gina En Femke Van Der Vliet | Ziet er goed uit en gezellig, veel gelopen denk ik. | 7 jun. '25 |


- Ramona: Wat een plaatje
- Gonnij: Enig die pocho’s
- Eric Spreeuw: Mooie stad he wij zijn er…
- Gonnij: Wat een belevenis die muur
- Robbie Tol: Weer een mooi herinnering…
Alle reacties »